»Jadralski podvigi in tragično izginotje očeta niso bili razlog za ta film. Kar me je pritegnilo, so bili trenutki v naši družini – žalostni, trpki, a hkrati komični in absurdni. Ti odslikavajo kompleksnost odnosov v naših življenjih.«
»Čeprav bi na prvi pogled morda lahko rekli, da je Šterkijada nekakšna sprava Igorja Šterka s sabo, s svojim odraščanjem in predvsem s svojim precej samosvojim in v odnosu do družine večkrat precej sebičnim očetom, je vendarle še nekaj več – je pogumen in iskren film o ljubezni, ki pa jo je vsak družinski član razumel na svoj način.«
»ljudje govorijo drug mimo drugega, le redki se poslušajo, medtem ko čisto vsi znajo utišati nasprotno mnenje s pomočjo nasilja«
»Žrtev in morilec obenem, oseba iz socialnega dna, ki je prvič v zgodovini drame postala junak gledališke igre, ki ni komedija, in s katero je Büchner ustvaril 'najpopolnejši obrat' v literaturi«
»V vlogi farovške gospodinje je dar za naravno in detajlirano podajanje – tako tipičen za Marjutino igro pred kamero – nadgradila s smislom za komično, čutnostjo in primorskim temperamentom. Pri tem je izkoristila vse prednosti izražanja v domačem, ajdovskem narečju.«
»Sodobnost in aktualnost Setnikarjeve igre ni le v osebnostni kompleksnosti, temveč predvsem v natančni odmerjenosti in uravnoteženosti med psihološkimi nasprotji.«
»Vlogo newyorškega brezdomca ustvari z navidezno lahkotnostjo, čeprav jo poganja izjemno natančna in premišljena notranja razčlenjenost zapletenih psiholoških stanj. Skupaj s soigralci je dosleden v nepredvidljivosti, predvsem pa spretno odmerja in lovi občutljivo ravnovesje komičnega in tragičnega.«
»Pri oblikovanju vlog jo odlikujejo polnokrven igralski dar, izjemen notranji posluh za pristnost dramskih junakinj, posebna občutljivost ter odprtost do človeške bolečine, tankočuten humor, razigranost, vitalna erotičnost in sugestivno poglabljanje v intimni svet junakinj.«
»Njegove radijske igre in druge radiofonske stvaritve so vrhunski umetniški dosežki in presežki, ki slovensko radijsko igro neizbrisno vpisujejo v kulturni spomin in doživetje doma in po svetu.«
»Igralka mlajše generacije, ki s svojimi vlogami dokazuje, da je izjemen talent, ki ga odlikujejo karizmatičnost, senzibilnost in izjemna notranja moč.«
»Igralec izjemne senzibilnosti in emocionalne eruptivnosti, ki se v vsako vlogo poglobi z vso analitično pronicljivostjo in jo prepoji s totalno fizično brezrezervnostjo.«
»Režiser Tomi Janežič se že v izhodišču te izjemne uprizoritve odloči za trajanje – za proces, za raziskovanje, za gledališki laboratorij, kjer izumlja svojevrstno gledališko poetiko.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju